■■ Protest przybiera na sile

Posted in ■ aktualności, ■ różne by Maciejewski Kazimierz on 2 grudnia 2014

Z wielkim społecznym sprzeciwem spotkała się decyzja sieci Empik, która wybrała na twarze świątecznej kampanii reklamowej Adama Darskiego „Nergala” oraz Marię Czubaszek.

Jak dotąd internetowy protest fundacji CitizenGO poparło prawie 25. tys. osób.

Gdy tylko sieć sklepów Empik ogłosiła, że twarzami ich świątecznej kampanii reklamowej będą Adam Darski i Maria Czubaszek, stanowczo zareagowały organizacje pro-life. Darski, wokalista zespołu Behemoth, podczas jednego z koncertów podarł Biblię i rozrzucił jej karty wśród publiczności. Z kolei Czubaszek przypomniała się szerszej publiczności wypowiedziami o dokonaniu w młodości dwóch aborcji, co napawa ją dumą.

Fundacja CitizenGO umożliwiła wysyłanie protestów do sieci Empik za pomocą specjalnego formularza, który znajduje się na jej stronie. Dwa dni temu liczba wysłanych protestów wynosiła 4,3 tys. Dziś jest to prawie 25 tys. protestów osób, którzy nie zgadzają się z promowaniem satanizmu i aborcji.

Swój sprzeciw można wyrazić również poprzez uczestnictwo w organizowanych pikietach pod sklepami Empik.Toruń zamanifestuje swój sprzeciw wobec promocji pseudoautorytetów 13 i 20 grudnia (soboty) w godzinach 12.00-14.00 na Wielkich Garbarach.

Obie fundacje zwracają się również z prośbą do wszystkich osób, aby na miejsce zrobienia świątecznych zakupów wybrać inne sklepy niż Empik. Święta Bożego Narodzenia są szczególnym czasem dla osób wierzących, a dotychczasowe postawy Darskiego i Czubaszek przeczą katolickiemu przeżywaniu świąt.

Rafał Stefaniuk • naszdziennik.pl
fot. wikipedia

Możliwość komentowania ■■ Protest przybiera na sile została wyłączona

%d blogerów lubi to: