■■ Natalia Nitek pozwie Hansa Gielena, który nazywał Polaków „idiotami, cwelami i g.wnem”

Posted in ■ aktualności, ■ różne by Maciejewski Kazimierz on 6 kwietnia 2016

W związku z odczuwanym przeze mnie naruszeniem dobrego imienia jako Polki oraz z uwagi na doznaną dyskryminację ze względu na płeć, narodowość i poglądy polityczne zdecydowałam się wystąpić do H. Gielena z wezwaniem do przeproszenia mnie oraz zapłaty zadośćuczynienia na Muzeum w Piaśnicy kwoty 150.000 zł tytułem zadośćuczynienia.

Jednocześnie oświadczam, że jestem gotowa wystąpić przeciwko H. Gielenowi z pozwem o naruszenie mojego dobrego imienia, którego będę bronić w sądzie.

Natalia Nitek • blogpublika.com

„Zabiłbym wszystkich Polaków” – grozi niemiecki biznesmen, a policja zajmuje się… Polką, która nagłośniła sprawę. ☜ [przeczytaj]

Możliwość komentowania ■■ Natalia Nitek pozwie Hansa Gielena, który nazywał Polaków „idiotami, cwelami i g.wnem” została wyłączona