■■ „Tylko krowa nie zmienia zdania” – ale …

Posted in ■ aktualności, ■ odkłamujemy HISTORIĘ, ■ różne by Maciejewski Kazimierz on 16 Maj 2016

… ale i ludziom jest niezmiernie trudno zmienić zdanie szczególnie tym zwanych „lemingami” i trzeba znaleźć jakiś sposób, żeby do nich dotrzeć.

PiS po wygranych wyborach popełnił karygodny błąd, zarzucając retorykę, która doprowadziła go do zwycięstwa, czyli o „Polsce w ruinie” i o „islamizacji Polski przez PO”.

Śmieszy mnie opowiadanie, jak to PiS przeprowadził wspaniale kampanie wyborcze, a teraz mu to nie wychodzi, ale nikt nie bierze pod uwagę lub bierze tylko częściowo zaangażowanie tysięcy wolontariuszy w internecie i poza nim mających już serdecznie dość rządów Targowiczan. Bez tego zaangażowania nie byłoby tego sukcesu, bo w dużej części to internauci zaciągnęli za uszy PiS do władzy. Dlatego nie dziwię się głosom krytyki zawiedzionych internautów polityką informacyjną PiS i jego rządu.

Mam nadzieję, że środowy audyt jest zapowiedzią powrotu do sprawdzonych metod i do bardziej agresywnej i przez to skuteczniejszej polityce informacyjnej i do bardziej zdecydowanych działań. Trzeba przejść z obrony do ataku, bo samą obroną wojny się nie wygra, a szczególnie totalnej jak zapowiedziała PO.

Ja oczywiście nie ograniczam się tylko do krytyki, ale staram się pomóc, jak mogę i innych zachęcam do tego, bo to nie tylko obowiązek PiS, ale każdego Polaka, żeby odsunąć Targowicę, która niszczy Polskę od władzy. Dlatego przygotowałem ulotki wyjaśniające sytuację z Trybunałem Konstytucyjnym i sądownictwem, bo według mnie PiS zaniedbał to karygodnie.

O audycie teraz jest głośno tak, że o nim przygotuję ulotkę albo ulotki w późniejszym terminie, żeby można było w każdym momencie o ich rujnujących Polskę rządach przypominać.

Gniewko • naszeblogi.pl
rys. Vitek Skonieczny

Możliwość komentowania ■■ „Tylko krowa nie zmienia zdania” – ale … została wyłączona