■■ Czy dobra zmiana dotarła na Pomorze?

Posted in ■ aktualności, ■ historia, ■ odkłamujemy HISTORIĘ by Maciejewski Kazimierz on 15 Wrzesień 2016

… wydaje mi się, że nie

Zbliża się rok rządów PiS w Polsce, wydaje się, że ogół Polaków odczuwa pozytywne zmiany jakie nastąpiły. W moim odczuciu zmiana ta nie dotarła do bastionu PO Pomorza. Poza wymianą zarządów w spółkach Skarbu Państwa takich jak Lotos, Energa, Pomorskiej Strefie Ekonomicznej w Sopocie, wymianie wojewody i innych przedsiębiorstw, firm i organizacji zależnych od centrali w Warszawie niewiele się zmieniło. Odnoszę wrażenie, że niektórzy członkowie są dalej zblatowani z działaczami PO.

Ciekawe jest, że niektóre rady nadzorcze funkcjonują bez istotnych zmian poza wymianą przewodniczących. Okazuje się, że wiele osób, które bardzo dobrze funkcjonowało za czasów PO, nagle odnalazły się w spółkach, którymi faktycznie zarządzają ludzie z PiS.

Jeżeli chodzi o Trójmiasto, to według moich wiadomości jest grupa, która dzieli stanowiska wg, klucza, mój znajomy lub kolega, który kiedyś całkiem nieźle funkcjonował za rządów PO znajdzie moje poparcie i miękko wyląduje w nowej rzeczywistości.

Inni mimo tego, że posiadają wiedzę i dokumenty są pomijani. Wydaje mi się, że PiS wchodzi w buty PO i całkiem słusznie Jarosław Kaczyński grzmiał, że tak być nie może.

Wydaje mi się że na Pomorze powinien być oddelegowany ktoś w stylu śp. Przemysława Gosiewskiego, który by wziął te całe towarzystwo za twarz, i zaczął kierować się dobrem Polski i PiS a nie lokalnymi układami.

Andy51 • naszeblogi.pl
fot. Roman Jocher / PAP

Comments Off on ■■ Czy dobra zmiana dotarła na Pomorze?