■■ Wałęsa przed Trybunał Stanu?

Posted in ■ aktualności, ■ historia, ■ odkłamujemy HISTORIĘ by Maciejewski Kazimierz on 22 Listopad 2016

Wziął łapówkę, znieważając urząd prezydenta RP

To, co w 1993 roku miał zrobić Lech Wałęsa, bez wątpienia było zdradą i znieważeniem urzędu prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

Gangster o pseudonimie “Słowik”, który swój ogromny majątek zawdzięczał rozkwitającemu w latach 90. mafijnemu terrorowi, zdołał przekupić prezydenta kraju. Andrzej Z. ps. Słowik otwarcie przyznaje, że w 1993 r. dał łapówkę urzędnikom kancelarii Lecha Wałęsy. Dzięki tym pieniądzom miał zostać ułaskawiony przez ówczesnego prezydenta.

Wykorzystałem ludzką chciwość i akt łaski po prostu kupiłem

– stwierdza gangster.

Co jeszcze bardziej wstrząsające, kancelaria Lecha Wałęsy sama zaproponowała “Słowikowi” ten skandaliczny układ!

Zaproponowano mi skorzystanie z prawa aktu łaski ówczesnego Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Wałęsy. I ja z tej propozycji skorzystałem, ściślej mówiąc, po prostu się wykupiłem. Zapłaciłem żądane pieniądze i otrzymałem odpowiedni dokument

– pisze Andrzej Z. w swojej książce “Skarżyłem się grobowi”.

Trybunał Stanu dla Wałęsy

Wałęsa dziś, jak i ludzie z nim związani, zarzuty te odpieraj i każe nie zwracać na tego typu “prowokacje” uwagi. Były prezydent nie poczynił jednak zdecydowanych kroków w kierunku sprostowania słów “Słowika”.

Mimo iż książka świetnie sprzedawała się w całym kraju, Lech Wałęsa najwidoczniej nie dostrzegał potrzeby wytoczenia człowiekowi, który – jak twierdzi – pomawia go, procesu.

Czy w zaistniałej sytuacji rząd ma inne wyjście, niż zlecenie organom ścigania wszczęcie postępowania przeciwko człowiekowi, który tuż po przewrocie w 1989r. objął urząd prezydenta kraju, a przez lata uznawany był za narodowego bohatera?

newsweb.pl

Comments Off on ■■ Wałęsa przed Trybunał Stanu?