■■ Kukiz brutalnie szczery: Muszę zmazać z siebie tę hańbę. Promowałem PO. Ludzi, którzy są cynicznymi oszustami!

Posted in ■ aktualności, ■ odkłamujemy HISTORIĘ, ■ różne by Maciejewski Kazimierz on 13 Styczeń 2017

Ja w dużej mierze jestem w parlamencie dlatego, że muszę zmazać z siebie tę hańbę, że im uwierzyłem (Platformie Obywatelskiej – red.). Uwierzyłem w 3 x tak, uwierzyłem, że będą jednomandatowe okręgi wyborcze, że będą obniżone podatki itd. – mówił w porannej rozmowie RMF FM Paweł Kukiz, lider ruchu Kukiz’15.

I dodał: – Promowałem tę partię. Promowałem tych ludzi, którzy są cynicznymi oszustami. Bandziorką, która zmieliła prawie 800 tys. podpisów (…) i muszę to naprawić – mówił Kukiz.

Rozmowa była bardzo emocjonująca i znajdziecie ją w całości do obejrzenia poniżej. Jednak warto wychwycić z niej kilka ciekawych cytatów:
– Ci młodzi ludzie z Platformy chcą mieć wpisane w CV, że leżał na styropianie. Coś tam wymyślą. Albo na książkach prezesa Kaczyńskiego leżał. Jest też taka grupa, którą pięknie charakteryzuje mem, że gdzie dwóch polityków PO siedzi i blokuje na sali, ale jak blokujący i pytanie jednego z tych partyjniaków do drugiego: po co my tu siedzimy? A ten odpowiada: żeby nie siedzieć. Różne są powody – mówił Paweł Kukiz w rozmowie z Robertem Mazurkiem w Porannej rozmowie RMF FM.

– To świadectwo na to, tego typu wypowiedź posła Nitrasa świadczy o fatalności obecnej ordynacji wyborczej, która nakazuje głosować na partie polityczną i skazuje nas na inwentarz partii politycznej, a w związku z tym do Sejmu często dostaje się hołota – mówił Kukiz.

Padły też śmieszne słowa o wyobraźni: – Ja w tej chwili jestem w trakcie nagrywania płyty z Jankiem Borysewiczem. I powiem szczerze, że nie wiem, kiedy ją skończę. Bo wchodzę do studia, mam śpiewać piękną piosenkę o miłości, zamykam oczy, chcąc sobie przypomnieć najcudowniejsze chwile z moją Małgosią, i wie pan, kogo widzę? Suskiego, Petru i całe towarzystwo. Pozamiatane, nie jestem w stanie teraz nagrać piosenki i z góry przepraszam wytwórnię, jeśli nagranie się opóźni.


RMF24.pl, polskaniepodlegla.pl
fot. youtube

Comments Off on ■■ Kukiz brutalnie szczery: Muszę zmazać z siebie tę hańbę. Promowałem PO. Ludzi, którzy są cynicznymi oszustami!