■■ „Wyczyściłem wszystko” – zwierza się Wałęsa i zaprasza do domu ABW! ■■

Posted in ■ aktualności, ■ historia, ■ odkłamujemy HISTORIĘ by Maciejewski Kazimierz on 23 Maj 2017

Pan Wałęsa Lech Wałęsa postanowił znów nas zaskoczyć. Podczas, kiedy sporo ma mu za złe nieustanne konfabulowanie, on sam udowadnia, że potrafi być szczery. Robi to z wrodzonym wdziękiem w zaprzyjaźnionej ostatnimi laty, gazecie wiadomej.

Na portalu gazetaprawna.pl cytowane są słowa, którymi wspomnianej gazecie, komentuje były prezydent, informacje nt. ewentualnego sprawdzania przez ABW posiadanych prze niego dokumentów: „Ależ proszę uprzejmie. Zapraszam. Nic nie mam – żadnego papieru, którego mogliby się przyczepić. Przecież ja o tym, że mogą mi zrobić przeszukanie, wiem od dawna. Ci ludzie są do tego zdolni. Wyczyściłem wszystko, więc mogą do mnie przyjść. Ja już dawno się przygotowałem na przyjście służb do mojego domu. Tyle już zniosłem w życiu, że agentów ABW też zniosę. Spokojnie”.

Sprawa dotyczy publikowanego przez Wałęsę dokument UOP z sygnaturą „tajne”: pisma szefa UOP w Gdańsku do ówczesnego szefa UOP Andrzeja Milczanowskiego.

Wynika z niego, że Biuro Studiów MSW kupiło działkę, która miała służyć do prowadzenia „kontroli operacyjnej” Wałęsy. ABW wystąpiła już w tej sprawie do prokuratora krajowego. Trudno przewidzieć, czy Lech Wałęsa, złożoną deklaracją, próbuje przekonać badającą sprawę Prokuraturę Okręgową w Zielonej Górze, by „odpuściła”, czy opinię publiczną o swojej uczciwości.

Niezależnie jednak od przyczynach takiego zachowania, Wałęsa znów zaistniał na polskiej scenie politycznej. Niestety, po raz kolejny w roli komedianta.

gazetaprawna.pl, polskaniepodlegla.pl
fot. Piotr Wittman / AFP

Możliwość komentowania ■■ „Wyczyściłem wszystko” – zwierza się Wałęsa i zaprasza do domu ABW! ■■ została wyłączona