Lech Wałęsa – „Rodacy to nie jest wolność to jest Fałszyzm”

Posted in ■ aktualności by Maciejewski Kazimierz on 25 lutego 2012

„Rodacy , tak nie może być .Czy tak ma wyglądać wolność prasy .

Pan Jan Pospieszalski zgromadził paru ludzi w Telewizji i odbył rozumowe pokazaną na cały co najmniej Kraj .

Jeden z Panów Lech Zborowski wymyślał takie kłamstwa , takie oszczerstwa ,; jak na przykład że ja niejako współpracowałem jako donosiciel z Milicją , potem w wojsku ze służbami jak W.S.W. i potem w czasie działalności opozycyjnej z SB. .Jak , tak można korzystać z wolności ..

Prawda sprawdzalna wygląda tak , że do odbycia służby wojskowej tam gdzie mieszkałem nie było Milicji i milicjanta jak widziałem to nie bliżej jak 10 metrów na ulicy . czy drodze na komendzie nigdy nie byłe , ani w sądzie . ani nie byłem przesłuchiwany , ani nawet kontroli dowodu osobistego jakiejkolwiek nie miałem .A pojęcie SB czy współpraca była mi nieznana

W wojsku natomiast nigdy nie rozmawiałem ze służbami , ani WSW , a nawet nie byłem kontrolowany , ani razu .Byłem nic nie znaczącym pionkiem i środowisko gdzie przebywałem było spokojne małe nie polityczne i nikt sie tym nie interesował .

Picie alkoholu w moim domu z SB , no to jest potwarz .Do mojego domu SB wchodziło tylko na rewizję , albo mnie aresztować . Uważaj Pan na moją żonę bo tego Panu nie daruje .Prędzej bym się śmierci spodziewał niż coś tak głupiego .

To jest granda w biały dzień , przy otwartej kurtynie .To nie ma nic wspólnego z wolnością , o którą walczyłem , to jest maksymalna nieodpowiedzialność i trzeba coś z tym zrobić .Wszystko to możecie sprawdzić .

No , znowu chyba będzie musiał sąd zaprowadzić porządek .Lech Wałęsa”

(link do powyższego wpisu tu)


„LECHU

Przestan wygrazac sadami bo to juz nudne. Pisalem Ci juz milion razy – przyslij wezwanie i nie zawracaj glowy. Wez urlop bo jak wiesz lista swiadkow jest tak dluga, ze bedziemy opowiadac tygodniami. Zniszczyles zycie naszej pani Ani i to bedzie lezec na sumieniu juz na zawsze.
Tym razem nie pozwolimy Ci zrobic tego samego w stosunku do Krzysztofa.

Wielu naszych kolegow juz odeszlo na zawsze nie doczekawszy sie twoich przeprosin.
Wielu nas jednak jeszcze zostalo aby prawde opowiedziec.

Tym razem SADEM BEDZIE POLSKA, A SEDZIAMI POLACY.

Zastanow sie powaznie jak ich potraktujesz bo byc moze jest jeszcze szansa zeby Ci wybaczyli.
Ja nie moge bo musze byc wierny tym, ktorych ponizyles, a ktorzy odeszli i ktorych glosem jestesmy my.

Nie pozdrawiam bo nie bylbym szczery.

LECH ZBOROWSKI”

(link do powyższego wpisu tu)

(fot. Maciej Płochocki/pcformat.pl, youtube.com)

Możliwość komentowania Lech Wałęsa – „Rodacy to nie jest wolność to jest Fałszyzm” została wyłączona